Dzamper 2249

Pies

3 lata

mieszaniec

Warszawa

Dodano: 2018-04-17 12:47

Dodany przez: Osoba prywatna

Opis zwierzaka

ty y wujek Karol ,gdzie ta moja chałupa ? Obiecanki, cacanki Miałem być u Ciebie tylko chwile, a siedzę tu i siedzę. Gdzie ten mój człowiek? Ciotki też mnie niby udostępniają i gucio z tego,wy to chyba jakoś mało kreatywni jesteście,bo już sam nie wiem. Taki fajowy ze mnie pies i zero telefonów , może wszystkim baterie siadają na mój widok? Ogłoszę się wiec sam: Przystojny o niezaspokojonym temperamencie i wiedzy młodzieniec szuka jej, jego lub rodziny do związku na stałe ( te przelotne już mi się znudziły) . Dzieci i pieseły nie stanowią problemu, Kotełki lubię, ale pogonić lub zjeść wiec odpadają. Fajnie aby ten ktoś lub ktosie lubili ruch ( bieganie, spacery lub sport z psem), bo jak się wymęczę to lubię sobie pochrapać inaczej nudzi mi się, a to może doprowadzić do wariacji ;skakania, biegania itp. Umiem chodzić na smyczy ( jejku ale to kompromitujące) i wiem gdzie pies chodzi piechotą . Fajny byłby dom z podwórkiem i jakaś fajna sunia np. No wiec mogę na was liczyć? Bo tamci to sobie lecą dosłownie w kulki i chyba już zapomnieli, że mieli mi chałupę znaleźć Dzwonić można tu i proszę mówić ze to mnie o fajowego Dżampera chodzi Tel.792925982

Kontakt

792925982

Kundel jest wielorasowcem, czyli psem złożony z kilku różnych ras. Najwięcej obecnych mieszańców to psy rodzaju wilkowatego i szpicowanego. To połączenie najlepszych cech fizycznych i psychicznych psów, które weszły w skład danej mieszanki . Kundel nigdy nie był „udoskonalany przez człowieka” dlatego jest idealny, ponieważ natura wybiera najlepiej.

Psy mieszańce nieznanego pochodzenia często przypominają swoim wyglądem któregoś ze swoich rasowych kolegów . Dlatego czasami mogą nas swoim wyglądem zmylić, ponieważ mogą być łudząco podobne do przedstawiciela rasy o której marzymy. Ze względu na odpowiednie geny większość dzisiejszych ras jest pochodną kundla. Powstałą dzięki selekcji osobników wykazujących pożądane cechy.

Kundle są najbardziej oddanymi istotami, potrafią bezgranicznie ufać i kochać swojego właściciela. Są niesamowicie wierne, potrafią być bardzo opiekuńcze. Pomimo tego iż nigdy w tym celu nie były szkolone. Choć nie mają postury psów obronnych ani ich dosyć agresywnego charakteru, to obdarzone są niesamowitym instynktem, dzięki któremu niejednokrotnie potrafią obronić i ochronić życie swoim właścicielom. Kundle są bardzo opiekuńcze w stosunku do dzieci, wspaniale potrafią się z nimi bawić.

Lorem Ipsum

//